Ezért is ment nálam a trainer :) Mert a fő sztorit azért élveztem, meg volt pár jó mellék küldetés is, de nagyon sok írót meg kreatív szakembert kellene itt foglalkoztatni hogy odaszögelős játék legyen. Mindkettő AC úgy járt hogy az elején pedig megvolt az odaszögelés élménye, pláne az Odysseynél mert ott könnyebb volt a karakterrel is azonosulni de valahogy pár óra után felengedett és jött a speedhack, teleportálgatás stb :D Eléggé megerőszakoltam a játékot, de a történet az jó volt, a lezárástól eltekintve. Viszont figyeltek a rajongókra, ha meghallják hogy jobban ki kell dolgozni a küldiket, több hangulat keltő cutscene, több sima játékmenettől eltérő dolog (értem itt az olyan mechanikákat amit nem használsz mindig tehát a lopakodáson, harcoláson túlmutat mint a 2 esben emlegetett ágyúzás stb) azok jól kizökkenteken és meglepnek jó hatással vannak az élvezeti faktorra és ebből is lehet még mérföldkő a witcher után a nyílt világú rpg szerű játékoknál.