Én úgy gondolom hogy azt kijelenteni hogy egy védelem győzött csak jelen pillanatra lehet mondani. Azt azért nyilván nem vitatod hogy nincs feltörhetetlen védelem, az eltelt 20+ év elég szépen megmutatta hogy a hobbiprogramozók (crackerek) mindig felkészültebbek és ügyesebbek mint azok akik napi 8 órában, pénzért dolgoznak (lelkesedésfaktor).
Emlékezzünk meg pl a Securomról (komolya nevek voltak amögött is), vagy mondjuk a konzolok másolásvédelméről, ahol már hardvert törnek, ami egy nagyságrenddel komolyabb feladat mint a szoftver védelmek törése.
Amit én igazán furcsálok a történetben az hogy miért tart mondjuk fél évig jelenleg egy játék megtörése. Számomra elképzelhetetlen hogy fél éven keresztül éjt nappallá téve küzdenek a törésen, a denuvó heroikusan helytáll majd végül a 26. "védelmi fal" áttörése után megadja magát. Valami más lesz itt, nem az hogy nem TUDJÁK megtörni.
Pl azt is nehezen tudom elképzelni hogy minden egyes játékon a denuvó annyira egyedi, hogy amikor valaki már megtörte 2x-3x, akkor megint olyan mintha nulláról kéne kezdenie, mert az új denuvó annyira más...
Én inkább arra saccolok hogy azért nem törik meg egyből a játékokat, hogy ne verjék pofán őket. Aztán majd megint jön vhonnan egy wanabee cracker, aki bátornak érzi magát (vagy alkoholos mámorban azt hiszi ő ajani), azt kihoz egy denuvós cuccot mondjuk 2 héten belül....