Szomorú? Kétlem. Amikor megszületik egy játék terve fejben (teljesen mindegy, hogy gigamulti, garázscsapat, bárki) egyetlen cél biztosan azonos: minél több embert szórakoztatni, minél magasabb szinten. Ez az cél, ami összeegyeztethető a stúdió érdekeivel is: minél több pénzt keresni. Arra senki nem készít játékot, hogy aztán keveset játszanak vele. Ez ugye világos, tiszta és érthető.
MINDEN játék, amit a közösség kedvel: nyúlszex 90 feletti metával, division, AC-k, COD-ok, BF-ek, Minecraft, DAS-ok, UC-k, GTA-k, ésatöbbi ezt a célt.
MEGVALÓSÍTJÁK.
Na erre azt mondani bármilyen egyéni preferencia mentén, hogy ez szomorú, az fail. Mármint ha ez téged szomorúvá tesz, ez oké, de a tény maga, nem kell hogy az legyen szükségszerűen. Mitöbb, nem szabad, hogy az legyen.