Nem tudom ti hogy vagytok vele, de engem kicsit zavar, hogy bárhonnan bármit ellophatok semmi következménye sincs. A Pillarsban ez azért jobban meg volt csinálva. Ehhez kapcsolódik, hogy hiányolom a csapdákat. Eddig még nem találkoztam olyan szintű "kegyetlen" csapdákkal, mint a POE-ban.
A másik ami zavar, hogy nincs lehetőséged "Retrain-elni" a karaktereket. Ha más talentet szeretnél használni/kipróbálni, akkor baxhatod, mert nincs semmi lehetőséged változtani (eddig legalábbis). Ez kicsit csalódás, remélem lesz valami megoldás erre.
Az kimondottan tetszik viszont, hogy ha a párbeszédek alkalmával használsz egy skillt, akkor az fejlődik, ellentétben a POE-nál tapasztaltakkal.
Az is tetszik, hogy bárki használhat spellt és nincs kikötve, hogy mennyit (csak a lore, a slot és a cooldown szab határt). Gyakorlatilag lehet mindenkinek gyógyító és támadó spellje egyszerre. A spell creation-el pedig egész jó dolgokat lehet csinálni. Csak meglegyen hozzá Lore-od, hogy használni is tudd. :)
Ami feltűnt, hogy a harcok kicsit dinamikusabbak, mint a POE-ban, a map-ok pedig kisebbek.
Számomra egyértelműen a Tyranny legjobb dolga a favor/wrath rendszer. Döntéseknek tényleg van következménye és ha valakinek kedvezel, akkor mások ezért gyűlölni fognak. :)