A tartalom most sem változik! Ezen nincs mit vizsgálni. Azt meg végképp nem fogja semmilyen algoritmus eldönteni, hogy adott környezetben egy hirdetés idegesítő vagy sem. Éppen előbb te magad fejtetted ki -helyesen-, hogy nincsenek már statikus megoldások. De ha nincs pl. fix mérete egy hirdetésnek -ami nyilvánvalóan hülyeség is lenne-, akkor mit hasonlít össze és mivel, az a képzeletbeli algoritmus? Most arra ki sem térek, hogy leragadsz 1-2 piaci szereplőnél, ami teljesen irreális. Tegyük fel megállapodik az adblock a nemtom kivel. És? Akkor jön egy popupblock nevű új cég, és készít egy olyat, ami nem így működik. A nép meg átvándorol. De ez is csak képzelgés részemről, mert ismétlem, amíg egy webmester azt akarja, hogy téged a reklám idegesítsen, addig bármikor készít olyan kódot, amivel ezt eléri. Bárki, bármiről, bárhol egyezik meg.