nyilván még szinte semmit sem tudunk a játékról, fícsörökről, de azért leírom a véleményem.
attól tartok, hogy az EA-DICE megint egy kurva látványos trailer-játékot csinált. a Battlefronttal ugyanez volt. elképesztően néztek ki a videók, de maga a gameplay unalmas, ismétlődő, nem volt kielégítő. a BF4-ben is jól néztek ki a robbanások, az SUAV, az AA-Mine, a Slam, stb., stb., viszont a játékban már kurva idegesítőek voltak ezek a dolgok.
per pillanat úgy tűnik, hogy egy közelharcra kihegyezett játékot kapunk, ami a korszakot és a fegyvereket ismerve teljesen rendben is van. de.
külön kiemelték, hogy nagy hangsúlyt kapnak a játékban a meelee fegyverek, ásó pl., vagy a bayonette a fegyver végén. ez "brutális" lesz látványra, de elszenvedni annyira mégsem lesz jó, hiszen nem egy tűzharcot vesztesz el, hanem leszúr valaki hátulról, oldalról, akárhonnan.
aztán. ott van a mustárgáz, a tankok. nincsenek anti-tank rakéták, valamiféle robbanószerekkel nyilván lehet majd harcolni a tank ellen, de... traileren látványos, hogy elpusztít mindenkit, de ha már az elszenvedője leszel ennek, az nem vicces. ugyanígy a halomra géppuskázott gyalogosok is látványosak, de játékmenetként gyenge.
tüzérség ezerrel, becsapódó gránátok... battleship az égben... nem hinném. TŰZHARC, kedves DICE, fegyverekkel, célzással. minél kevesebb váratlan faktor, minél több tudáson, gyakorláson, taktikán alapuló apró kis győzelem.
a BF4-ben is megbukott a Commander, megbukott a Gunship, ebből tanulni kéne.
beszéltek jó ötletekről, pl. minden tank teljesen egyedi lesz, ez tetszik. de nagyon oda kell figyelniük arra, hogy ne a trailekre meg a youtube-osoknak csináljanak játékot, hanem egy játszható, balanszolt valamit adjanak ki a kezükből. október nagyon-nagyon közel van!