Valahogy így, de az tutti, hogy az önvezetők az emberi sofőrös autókkal lesznek kénytelenek megosztani az utat. Meg a motorosokkal (hacsak önvezető motor nem lesz), meg a biciklisekkel stb. Az, hogy csak is kizárólag robotautók legyenek, totális naív utópia. Érdemes böngészni a hibajelentéseket. A Google a legjobb, ők tesztelték a legtöbbet az autóikat. Azt írja a jelentés, hogy kb. 260 alkalommal adta át az autó a vezetést (és 40 valahányszor az embernek kellett elvennie az irányítást). Mikor a gép átadja, akkor ez éppen valami "szituáció" közepén történik, és a Google statisztika szerint az autóban ülő tesztsofőrök átlagosan 0,84 másodperc alatt reagáltak és vették át a vezetést. Ez érdekes, mert ez azt feltételezi, hogy az utasnak állandó készültségben kell majd ülnie a volán mögött, ha netán a gép leadja a stafétát (mint a Tesla robotja, ami szenzorhiba miatt az autópályán 130-nál elköszönt). Ami totál nonszensz, nem is tudom, hogy ezt hogy gondolják. Sokkal egyszerűbb rendszer, mint a repülők robotpilótája, de ugyanúgy állandó felügyelet kell hozzá. Ezért nem látom én az előnyét a jelenlegi aktív védeli rendszerekhez képest (vészfékasszisztens, távkövető tempomat, sávváltás figyelő, éjjellátó, gyalagos felismerő stb.) De rohadt jól hangzik és a sok zombi egyből rácuppan.