A szervokormany manapsag mar alap es az ujak szoftveresek. Tehat barmikor adhatsz neki parancsot a jarmu can buszan keresztul es akkor max. a sofor fizikai ereje tartja vissza a megfelelo pozicioba allastol. (spoiler: a szervo altalaban erosebb) A trukk az, hogy a rendszer szoftveresen nezi a szenzorokat, hogy mit akar a sofor, amit ki lehet cserelni az onvezeto szoftver parancsara, mondjuk bennehagyva a nagyon eros megrangatas/ellentartas eseten torteno kikapcsolast. Igy mukodik az osszes repulogepes robotpilota es pl. a Tesla onvezeto rendszere is.
A gaz es a fek jopar modern autoban die by wire alapu, ezeket is csak szoftveresen kell vezerelni. A valto pedig automatikus, csak a fol/le parancsokat adhatja kapcsoloval a sofor, ami ugyancsak konnyen vezerelheto szoftveresen.
Tehat a szenzorokon es a kelloen eros szamitogepen kivul mar most is minden funkcio benne van egy modern autoban (vagy kamionban), hogy akar taviranyitos autokent, akar robotautokent hasznaljuk.