Persze a szabálytalankodókat valamilyen módon el kéne tántoritani attól, hogy hülyeségeket csináljanak, de az nem fog javitani a helyzeten, hogy beszabaditunk egy csomó tesztelés alatt álló robotjárművet egy ilyen közegbe.
A robotjárművek akkor lesznek biztonságosak amikor már csak azok fognak közlekedni az úton, és nem lesz emberi tényező egyáltalán (min. 50 év). A tesztelés alatt alacsony sebességgel (mondjuk 50-es körzetben 30 km/h-val) közlekedő robotjármű pont rengeteg veszélyhelyzeteket teremt azzal, hogy lényegesen lassabban megy mint az az adott útszakaszon lehetséges, ezáltal a többi (amúgy is agressziv, szabálytalan) vezetőt belekényszeriti különböző veszélyes helyzetekbe (előzések, gyakori sávváltások, stb.).
Embereknél is vannak ilyenek, akik 50 helyett 30 vagy 90 helyett 60-70 km/h-t tartanak folyamatosan, és úgy gondolják, hogy ők nagyon biztonságosan közlekednek, pedig a teljes rendszert vigyelembe véve ezek az emberek több veszélyhelyzetet teremtenek mint azok akik a megengedett maximum közelében mennek.
A tömegközlekedéssel egyetértek, nagyvárosokban nagyon rá kéne állni annak a fejlesztésére, és akkor talán többen választják majd azt a dugók helyett. Jó lenne ha az emberek is tudatositanák, hogy a tömegközlekedés nem csak a csórók eszköze, és senki nem lesz attól több hogy minden nap autóval megy dolgozni. Ezt úgy mondom, hogy van autóm és nem is tudnék nélküle meglenni a mindennapokban, de ha a városban kell járkáljak (főként a forgalmasabb részeken) akkor majdnem mindig a busz nyer.