<nyaf>Nekem az a bajom, hogy félek kiadni soktízezer forintot az új gépért, mert sejtem, hogy az is ugyanolyan összecsapott vacak lesz, mint az elődje. Olyan hibák vannak a telefonokban, hogy a fülem kettéáll. Az egyik azt hazudja, hogy nincs hely a frissítéshez, holott látom, hogy van. (Tisztában vagyok a külső SD, belső SD és a rendszer tárhely fogalmaival.) A másik ~hetente újraindul úgy, hogy minden bezárható alkalmazás be van zárva, és csak fekszik az asztalon, valamint az USB csatlakozást kb. fél perc után dobja. A harmadiknak az iránytűje tengelyei vannak felcserélve, és néhány szín úgy vibrál, mintha hibás lenne a világítás. Megemlíteném még a tényleg sokak által tapasztalt "nem tudom felvenni, ha hívnak, mert nem reagál a tacsi" problémát. Bocsánat a hosszú nyafogásért, csak konkrét példákkal szerettem volna alátámasztani, "miért akarom, hogy a telefonszakma, meg úgy az egész világ kapja be..." bocs :) Komoly szoftveres hibák vannak, melyek kijavítását életem végéig várhatom, a frissítés kijavítja, hogy ha néha zölden, fél másodpercenként kellene villogjon az értesítő LED, akkor ne pirosan világítson, de behoz még három másik bakit. De ki tudja? Lehet, hogy összerakásnál nem forrad be (?) rendesen az IC, és emiatt fagyogat. A garanciába persze hiába viszed, mert ott nem fogja produkálni a hibát. Visszaküldik teszt-ok-val, vagy esetleg frissítenek rajta szoftvert (ami semmit nem ér), és visszaküldik "javítva", a hibák pedig ugyanúgy jönnek tovább. A fentieket láttam kínai majdnem-noname, valamint Samsung, sőt Apple kütyükben is.
Szóval én már egy ideje csalódtam a telefonokban, pedig volt, hogy nem volt olcsó. Nagyon ideje, hogy a gyártók is csalódjanak. Persze meglepődnék, ha komoly pofont kapnának, nem csak ilyen "ú, csak kisebb hegy lett a nyereség, a francba" lenne.</nyaf>