kizártnak tartom, hogy a magyar nyomott bérek mellett (de mondhatom a nyugati sofőröket is) ezeknek a cuccoknak belátható időn belül gazdasági létjogosultsága lesz. Az elektronikus érzékelőknek és kameráknak az üzembenntartása karbantartása (az MI fejlesztése és tesztelése) nagyobb összeg mintha egy olcsó pistát ültetsz a volán mögé. Ez a 0/24-es működés sem fog menni mert az emberek pl este alszanak reggel mennek dolgozni ahonnan délután jönnek vissza. Tehát lenne egy csúcs időszak amikor az automata Taxira 10 - 15 is percnél többet kéne várni. Kizárt, hogy ezt kivárják az emberek. A Saját autójukat meg bolondok lennének full automatán megvenni és ezáltal teljesen kiszolgáltatottá válni a rendszernek. Arról nem is szólva, hogy gondolom alaposan megdrágulna a gépjármű. Buszok, kamionok talán működhetnek emberek nélkül de szerintem biztonsági szolgálatra akkor is szükség van. Olyan ez mint a felhő mindenki oda akar terelni minket közben vitathatóak annak azon tulajdonságai, hogy kiváltja a helyi fájl szervert. Általában az történik, hogy a két rendszer egymás mellett fut amiből persze csak az IT cégek húznak hasznot. Itt is ez lesz. Mindenkinek lesz saját kocsija de közben lesz ez az önműködő dolog is. Mindezt jóval nagyobb költségen és jóval nagyobb környezeti megterheléssel.