Sajna gyanítom, hogy a többi (Google) is max a kaliforniai körülmények között működik (de ők is bevallották, hogy az xy mérföld bizony úgy értelmezendő, hogy párszor be kellett avatkoznia a humán sofőrnek), amelyek gyakorlatilag laboratóriumiak ahhoz képest, amivel már Németországban is szembesülhet a robotpilóta, amivel nem tud mit kezdeni. Pl. sávelhúzás :)
Az önvezető autóknak szerintem csak elkülönített, bizonyos szabályoknak megfelelő úthálózaton lehet jövője (sőt lehetőleg távolról felügyelve, nem kizárólag autonóm működve), ahol nem kell számítani kiszámíthatatlan emberi sofőrökre, sem kiszámíthatatlan körülményekre (értelmetlen közlekedési táblák, felfestések stb.) Legalábbis, amíg nem lesz valódi AI. Ennek (mármint nem az AI-nak) a prohibitív anyagi akadálya, hogy pl. egyszerre kellene lecserélni a teljes járműparkot.