Az a gond, hogy kavarodik a fejekben a tescós villanyszúnyog, meg a szuperszonikus stratégiai felderítő robotrepülő.
És nem csak az újságírókéban, meg a bírókéban, hanem sajna még a szakemberekében is.
A telefonirányítású kisszar az, ha a már meglevő szabályozót nézzük, akkor modell repülő és kész. Le van szabályozva, annyival kell kibővíteni, hogy berakni a hobbi felhasználás mellé a kamerázást, esetleg csomagszállítást meg egyéb hülyeséget, illetve az ilyen xarok állami felhasználását. Az ilyen kis gyökérségek kamerázásnál nem a repülésre vonatkozó szabályozás a szűk keresztmetszet, hanem a távérzékelésre, adatvédelemre vonatkozó szabályok. Aki kisrepülőzik az lesz szíves azokat is betartani.
A repülőtérről, felszálló helyről fel/leszálló nagy teljesítményű/méretű pilóta-nélküli gép, viszont gyak légijármű kategória, namost az se egy rákitszájönsz vagy 100 éve van azért a légiközlekedésre valamilyen szabályozás.
Kb Ennyi. Az nem fog működni, hogy a két/három/akárhány nagyobb kategóriára közös szabályozást adjanak.
Ez a nem gondolkodunk, hanem tiltunk télleg az átkos rendszerre volt inkább jellemző. Én is döbbenek.
Szal szerintem, ha találnak egy értelmes, légijoghoz értő embert a befogadott migránsok között majd ők is megtudják oldani a problémát (vagy a svédet visszacsalogatják Norvégiából).