nagyon tévedsz, hogy egyedül van.:)) sajna az elite-ben közel sem használják ki azt a lehetőséget, ami speciel ott van a markukban. nem biztos, hogy a neted-el van a baj, az enyém 0ms-es 500/200-as és szintén gondom van a játékkal. az x4-be már induláskor sokkal több lesz a tartalom mint az elite-ben. részemről remélem, hogy folytatják az x3-as vonalat, mert az nagyon hiányzik valami újabb köntösben, plusz anno otthagytunk egy csomó nem meg valósított dolgot. pl. a táguló procedurális univerzumot amit akkor a technika miatt nem lehetett megvalósítani. illetve hatalmas igény volt a hajó/állomás belsőkre és űrsétákra. ezt az akkori technológiával nem lehetett megcsinálni, de már akkor megvolt rá a megoldás. nem mellékesen van egy elég alpha játék, a hellion ahol már most unity engine-el meg csharp-al megmutatják hogyan lehet kimaxolni. kicsit gyanús is, hogy benne lehet ex egosoft-s fejlesztő keze is a dolgokban, mert ahogyan ezeket megvalósították, az nagyon emlékeztet arra amit az ego-nál kitaláltunk/ledemóztunk. pl. a féreglyukas közlekedés a warp drive méretezése/funkciója/használata/megjelenítése/időszámítás meg amúgy az egész, egy az egyben ugyanaz és ez már nem lehet véletlen. bár eredetileg az a szuperranda fényeffekt ennyire intenzíven nem volt benne, de mögötte a csőlátás ugyanúgy van megvalósítva ahogyan az ki lett találva az egonál. ez volt az az eset, hogy hogyan lehet az x sorozatot openworld-ben kihozni és most erre épül a hellion. bár személy szerint biztos, hogy nem unity-t használnék erre (pedig moduláris openworldben nagyon erős), c#-ot meg végképp nem. de még így a 0.2.5-ös verziónál is látszik, hogy a grafikusok remek munkát végeznek (még talán többet is kihoztak a unity-ből mint lehet). ha a steam-en valami nagy akció van, szuperolcsón érdemes megvenni ha valaki a téma szerelmese, annak ellenére be fog szippantani egy időre, hogy a zero gravitás miatt most talán a világ egyik legszívatósabb játéka (az elején hatalmas kitartás kell hozzá míg megszokod, nagyon sokan dobják is néhány óra után), tele van buggal, logikátlansággal, csak legális felhasználóknak csak multiban működik (nincs lokális játék csak szerverről működik). viszont community szervert saját magadnak ill. haveroknak 5 perc alatt lehet csinálni, csak nem nat-olt public ip (lehet dinamikus is) kell hozzá (a cégemnél is fut egy állandó saját szerver [hun]hdfs néven). viszont az irány zseniális, remélem nem hal be ez a projekt.