Igen. Ugye a habitátumokat ebben a részben mutatják be. Korábban Specialistákat toboroztunk/kerestünk, hogy megdobják egy-egy gyár termelését. Előtte meg asszem egyáltalán nem volt ilyen lehetőség a gyárban...ja de, voltak a Secondary Product-ok, amiket nem volt kötelező a gyáraknak beszállítani, de ha vitted akkor nőtt a termelés (X3-X2), de csak addig, amíg el nem fogyott.
Itt most lakónegyedet építünk, ami valljuk be életszerű, hiszen lehet hogy sci-fi, meg jövő, de azért kell az ember oda is. Lásd sci-fi filmek, az űrállomásokon laknak és élnek.
Az kétségtelen hogy ez a játék összetett. Majd amikor megismertük, akkor még többet akarunk, hogy még bonyolultabb legyen. De szerintem minden sandbox vagy open world játék ilyen, illetve az a jó, ha ilyen, mert akkor tartósan fog szórakoztatni, nem unja meg az ember néhány száz óra alatt.Nem hiszem, hogy pl egy No Man's Sky vagy egy jobb RPG az egyszerűbb lenne.
Én különben sem szeretem már a lineáris játékokat.