Szerintem nagyon túlbonyolítjátok. Bemegy a hajó bármilyen űrállomásra és megtankolják. Kereskedő hajókon semmi fennakadás nem lenne, mert azok állandóan ki-be dokkolnak. Néha a playernek lenne egy kis felugó üzenet hogy tankoljon meg. Meg csata előtt célszerű lenne feltölteni az üzemanyagot minden hajónál, de ez is csak egy kattintás lenne. A supply ship meg tudná tankolni őket ha nincsen állomás a közelbe. Az lenne a lényeg, hogy lennének költségei is a hajóknak, nem csak 1x megveszed aztán csá. Úgyanígy a legénységnek is lenne fizetése. Kicsit életszerűbb lenne az egész.
De kiragadtatok 1 dolgot abból a sokból amit írtam, nem ez volt a lényeg. Hanem, hogy lehetne élőbbé tenni ezt az egész univerzumot, ne csak egy kereskedésszimulátor legyen.
Hiába néz ki baromi jól a játék, ha "unalmas" a játékmenet. A galaxis térképen klikkelgetek végeláthatatlanul. De ha pl lennének véletlenszerű események, több rádióüzenet, diplomácia, beszélgetés, egyedi háttértörténet néhány npc-nek, pletykák, több interakció, ... (és most nem arra gondolok, hogy futkorászok az állomáson hogy találjak egy ácsorgó embert, aki fél csillaggal többet tud). Szóval akkor tökéletes lenne. Így csak jó.