Általában a sztori adott egy löketet a játéknak. A necces mindig az aszteroidában kergetőzés volt. Egy hiba és annyi.
A sok végigjátszás meg főleg a bugog miatt volt. Először csak a Nexus nagy modpack volt fenn. Aztán le lett cserélve az XTM-re, ami nagyon macera volt, ha kellett még az Ashley's Fab, meg az extra hajók. És természetesen egy csomó más script és mod is volt.
A kedvencem a BSG 80 volt Sohnen Beam-mel. Beugrottam a Kha'ak rendszereibe és csak irtottam. Az csatahajóból mindig 6 volt a rendszerben. Ha lelőttem egyet, akkor termett egy másik.
Egyik ismerősöm Hyperion flottát gyártott, amik, ha jól emlékszem elfértek az Asgard-on. Aztán had szóljon! Csak hát a játék motorja...
Másik kedvencem az Asgard+HCF páros volt. Rengeteg Q-t foglaltam. Mindjárt rá tudott dokkolni az Asgard-ra és vittem is eladni.
De foglaltam K-t és I-t is. Na azokat nem volt egyszerű.
Anno úgy hallottam, hogy a TC-ben benne volt az XTM csapat keze is. Mivel annyira jól sikerült a mod. Ami azt illeti tényleg jól sikerült.
Bár terrán állomásra nagy hajóval dokkolni nem igazán kellett, mert azt már nem volt képes rendesen lekezelni a játék és gyakran csak a keringőzés ment, aztán feladta. Talán OOS-ben meg lehetett oldani. Egybe volt az EQ a HQ-val, ez is macera volt. Viszont az egyéb SY-ok nagyon tutik lettek.
Az ego-val az a baj, hogy németek. Azt nem tudom, hogy az angol szövegíró német és "tud" angolul, vagy angol. Bár gyanítom, hogy az előbbi. Ez magyarázná a szöveget.