Nem akarom lelőni a poént, de a sztoriknál olyan igények merülnek fel, amiknél egy "megakumplexum" igencsak jól jön. Különben igazán csak a "farmolás" marad, ha lehet így nevezni a játék olyan elemeit, mint a küldik vagy a hajófoglalás, kristály bányászat. Ez utóbbi biztos, hogy farmolás.
Emellett a gyárak közötti áruhurcibálás elég macerás. Oda kell rájuk figyelni rendesen.
Én is próbálkoztam ilyennel, de a menedzselésük baromi macerás. Egy komplexnél meg látod, hogy miből nem termel eleget, hova kellene még gyárat beszúrni, kell e még bányászhajó. És ami fontos, hogy nem kell neki lóvét adni ahhoz, hogy ellássa magát. Mert hiába cserélsz árut a gyáraid között, ha nincs lóvéja, akkor a csere sem megy. Amúgy nem mozgat ilyenkor pénzt. Viszont, ha külső forrásból is szereznél be anyagot, az eladás meg azért nem megy, mert a másik gyáradnak szállítanád, ami viszont nem fizet... Szóval nem egyszerű.
Az biztos, ha újrakezdeném, akkor már az elején ráállnék a hull part és claytronics gyártásra. Előbbi kell mindenhez is, utóbbi meg a gyárakhoz. Emellett a terran anyagokat sem árt kapásból intézni, mert baromi nagy az anyagigényük és lassan gyártódnak. Persze az eleje bele telne jó pár 10 órába. Vagy inkább 100-ba is ;)
Ja igen. A HQ-ra is rá lehet húzni egy szép nagy komplexet. Ha belekukkantasz a terraformálós feladatokba (ha elérhető), akkor van egy-két anyagigény ott is. És ugye mindig máshova kell vinni a HQ-t, így nem biztos, hogy automatán meg lesz oldva az ellátása.
De ezek csak tippek. A játékot úgy élvezd, ahogy akarod! Mi is ezt tesszük :)