Az RPG-k többségének, de főként az FF-eknek, nem mindig is ez volt a célja? Van a főszál, a fő történettel, meg van a kevesebb-több-számtalan mellékszál, amit hajkurászhatsz, amivel az aktuális fantasy-scifi ___szerepjáték___ világot bővíted.
Persze értem, hogy nem tetszik az, hogy manapság már csak odab@sznak egy mobot, oszt' nesze, győzd le, te vagy a faszagyerek. De attól még a kihívás az kihívás. Nyilván le lehet nyomni őket potikkal... És potik nélkül is. Oh wait, ahhoz grindelni (grindolni?) kell. Ebben igazat adok, a jó szerepjáték úgy teszi lehetővé a "legnehezebb" tartalmak leküzdését, hogy közben nem érzed azt, hogy grindelned kell.
Biztos vagyok benne, hogy az FFXV is ilyen, mert őskövületek készítették a mai fiataloknak. Pár Walkthrough-al később meg is mondom, hogy hogy lehet, de előbb magamnak akarom felfedezni. :-)