A palyagenerator buli, de sose lesz olyan, mint egy igazi szakasz. Azon nagyon sokat nem tudnak reszelni. Az egy bonusz, de arra alapozni egy program "erteket" vagy hosszutavu hasznalatat nem erdemes.
Az AI mindig maceras, foleg az ilyen "elore generalt eredmenyeknel". Olyan, mint a Codies F1 (volt?!), a droton huzott AI: nullara vett tapadasnal a korulottem levo 3-4 AI kud az elemekkel (egyhelyben allnak), a tobbiek tokeletes koroket futnak;D
Valszeg van valami skalazas a kulonfele korulmenyekre (ugyanazon palya/szakasz nappal, ejszaka, esovel, koddel stb.), de tuti nincs a vegletekig tesztelve/beallitva.
A DIRT4-nel ami varhato volt: az azonnali optimalizalt multiplatform megjelenes miatt esetleg "nem oltyan latvanyos" (?!) es szimesebb szempontbol (sokkal) kevesebb hasznalhato jatekmenet. Amivel nincs gond, ez egyertelmuen a nagykozonsegnek szol.
Amiben remenykedni lehet(ett), hogy megtartottak az auto kezelest es talan meg javitottak rajta.
De a bevezetett jatekmodok, nehezsegi szintek (igy az azokhoz tartozo idok/eredmenyek es autokezeles) es a megcelzott nagykozonseg miatt azert vannak kerdojelek;)