Én DFGT-vel tolom, be kell kalibrálni játékban és utána tökéletes.
Én most 4 órát raktam a cuccba de kellemesen csalódtam. Szerintem a fizika lényegesen jobb bizonyos elemeiben mint a Dirt Rally-ban, helyenként viszont rosszabb. Viszont ha összességében nézem még szimnek is erősebb mint a DR. Van súlya a kocsiknak, az összkerekesek végre tolják az orrukat picit, ahogy kell, az első kerekes is jobban viselkedik lényegesen szerintem. A különbségek is sokkal jobban érződnek murva és murva között, illetve az aszfalt fizika is lényegesen jobb. A grafika valamiért ultrán olyan mint a DR mid-en, ez érthetetlen. A generált pályáknak sok hangulata nincs, de nézi azt valaki? Mikor megyek beszűkül a látószögem az útra +-1 méter, hol érdekel a táj? :D Persze mások vagyunk. A generált pálya óriási ötlet, azonban a multis rész még kidolgozásra vár. Amikor sok a kormányos szim beállítással játszó, akkor halomra verek mindenkit, amikor meg megjönnek a minden segítség be controller arcok akkor esélyem sincs, még akkor se ha én vagyok Loeb a pályán... Ezzel valamit kéne kezdeni, máskülönben multiban nem éri meg szimezni. A karrier mód állati király, a móka játékmódok is tetszenek, igazából a grafika meg a multi az ami szerintem visszalépés. Dirt Rally az én véleményem szerint semmivel sem szimesebb. Itt eleve az autón is 6x annyi dolgot lehet állítani mint abban, meg szerintem az úton tartani is nehezebb az autót, mivel megjött a súlya, innentől meg szerintem hangúlyozom (szóismétlés) szerintem, nincs miről beszélni :)