Ebben igazatok van, tobb info jon vissza az utrol, sokkal nehezebbnek erzodik az auto, a padlo fek mar nem olyan kifizetodo, illetve nem padlogazzal a leggyorsabb elindulni mint a dirtben, DE mintha egy lathatatlan magnes lenne az auto aljan,ami nem csak ott erzodik, hogy 90 fokban az oldal falon "maszva", haladva barmikor 4 kerekre visszallsz, hanem sokkal kevesbe csuszik az auto minden tipusu uton feluleten, mint a dirt rallyban. Illetve a sulypont athelyezodes is kevesbe erzodik, mint a dirtben. Meg messze nem mentem az osszes autoval, plane nem a legerosebbekkel, de siman osszenezve, mondjuk az opel kadettet(amit alapbol ad a jatek) itt bucsut mondhatsz alegnagyobb szorakozasnak, foleg a hatsokerekeseknel, hogy powerslide-olsz a visszaforditokban. ami a legjobb erzes barmilyen murvas utan. Sajnos meg a sved palyan sem adja erre a fejet az auto. Es ahogy csokken az autok sulya egyre jobban adjak ezt vissza az autok, jatekok. Kiindulva a dirrt 4 -> dirt rally -> RBR. Utobbinal mintha papirbol lenne a kocsi, ezekhez kepest, megis azt a legnagyobb moka vezetni, hiaba erzed azt, hogy jegen tancolsz. Szoval ebbol a szempontbol nagy visszalepes, pont a moka faktor csokkent, hala a minel arkadosabbra vett figuranak (vagy ki tudha meg minek). Illetve valahogy a kezifekezes sem adja ugy, mint a dirtben, bar jobban hasonlit az eletbeli havas tapasztalatimhoz, de ahogy megcsusztatod az autot, beadja a bena hangeffektet, hogy csapodnak a kovek, de egy kevesbe kontrollalhato csuszasszerusegbe csap at az egesz.