---"Ennek köszönhetően a kedvenc autóm (Manta 400) ami 275 LE és nincs 1000 Kg. a DiRT4-ben úgy viselkedik, mint egy 75 LE családi diesel... Murván sem lehet gázzal kormányozni."---
Én is így tapasztalom, a hátsókerekes autóknál valami nagyon nem az igazi. Felázott földúton egy 60 lóerős Ladát is gyerekjáték keresztbe állítani, egy majdnem háromszáz lóerős Mantával kb. küzdeni kéne minden egyes egyenesen megtett méterért. Ha erőltetve sikerül is megcsúsztatni nem lehet sodródásban tartani az autót. Száraz murván is könnyedén kéne farolgatnia egy Gruppe-B RWD-nek, esőben pedig kb. halálfélelemnek kéne lenni. Ehhez képest kb. a vén 200E Mercim dinamikáját hozzák. (Nem a gyorsulásra gondoltam nyilván.)
Mintha túl nagy lenne a tapadás a murvás pályán. Ezt elég sokan jelezték is a hivatalos fórumon, jó volna ha a fejlesztők is reagálnának rá valamit.
Ezt az egy hibát leszámítva én nagyon elégedett vagyok a játékkal, kb. osztom a #194-ben leírt véleményt.
A pályagenerátor is nagyon jól sikerült - lehet hogy nincsenek olyan festői tájak mint a Dirt Rallyban, de gondoljunk bele: egy random generátornál már az is nagy eredmény hogy a kész pálya természetesnek hasson, ne legyenek "WTF?" pillanatok, ne az jusson az eszünkbe állandóan hogy furcsa az út, hogy ilyen utakat nem építenek sehol. Ezt a problémát sikerült teljesen kiküszöbölniük. Tetszenek a random dolgok is, pl. tegnap egy spanyol szakaszon egy beláthatatlan hajtűben egy nagy szikla volt az úton, leszakadt a falról. Neki is mentem, káromkodtam mérgemben.
De ami zseniális hogy kb. 16 óra játék alatt egyetlen egyszer volt ilyen, szóval nincs túltolva. Viszont már mindig lesz bennem egy kicsi para ha beláthatatlan kanyarba fordulok be - és azt hiszem pont ez az egyik szépsége a ralinak, hogy mindig jöhet valami váratlan.
Szóval bízzunk benne hogy murvás tapadással kezdenek valamit, mert utána egy kb. hibátlan rali-szimet kapunk.