Igen, ha egy hangyafasznyit lemegy a külső kerék a pályáról akkor szinte esély nincs megfogni a gépet, rögtön csinál egy hátraarcot.
Fura a fizika. Vannak autók amik teljesen rendben vannak, pl. az elsőkerekesek nekem sokkal élvezetesebbek mint a Dirt Rallyban. Azt sem mondanám hogy túl sok a tapadás, mert pl. a 306 Maxi-val Ausztráliában szinte állandóan elkapartak az első kerekek, mert megszűnt a trakció.
Most a Mantával szórakozok, és vegyes a kép nagyon. Setup reszelgetéssel sikerült túlkormányzottá tenni, de csak részben: gázelvételre intenzível megindul a hátulja, de ha ez megvan utána nem lehet rendesen kihúzatni a kanyarból. Ki lehet provokálni a sodródást csak nem lehet a gázzal szabályozni normálisan, mintha valami traction control nem hagyná túlpörögni a kerekeket..
Ott van pl. a Stratos. Az a valóságban egy elmebeteg gép volt, a Dirtben is állandóan elkapart: itt még murván induláskor is alig pörögnek túl a kerekek, hamar megvan a tökéletes trakció, akkor is ha vadparaszt módon végig teli talppal nyomjuk a padlógázt. Semmi elkaparás, semmi jobbra-balra táncolás. Pedig azért egy Stratosszal szerintem még aszfalton is méteres gumicsíkokat hagy maga után az ember ha nem elég finom a gázpedállal. Szóval kicsit olyan érzés mintha bekapcsolva maradt volna valami traction controll help. Hivatalos fórumon van pár fanboy aki állítja hogy minden úgy tökéletes ahogy van, de nincs igazuk. Murván, sáron a legkotványabb ezerkettes Lada is kipörgeti a kerekeit nem hogy egy 300 lóerős autó. Jól el lehet szórakozni a játékkal, de azért ez elég sokat kiöl az élményből.