Hát lehet, hogy nekem nincs fogalmam arról, hogy hogyan akarják ezeket fejleszteni, valós viszonyok között tesztelni, de ezekszerint neked meg arról nincs fogalmad, hogy mi a kormányzat, a közlekedési hatóság felelőssége. Azt azért kijelenthetjük, hogy erről a technikáról, sem a jelenlegi, sem a jövőbeni formájában nem isemerjük, hogy mennyire veszélyes. Márpedig a közlekedési hatóság nem mindent engedélyez, hanem csak azt, amiről tudja, hogy nem az! Mert ez a dolga. És erről még nem tudjuk. Ennyi.
Ebben az esetben, de a magyar közutakon randalírozó teszlások esetében is joggal merül fel a kérdés, hogy mi a faszt is csinál a közlekedési hatóság? Azonkívül, hogy semmit. Mert én nem ismerek semmilyen magyar szabályozást, hogy mit tehet, vagy nem egy teszlás, ettől kezdve nekem is potenciálisan kiszámíthatatlan, ergo extra veszély faktor.
Az a különbség, hogy lehet, hogy bizonyos kamera, szenzor bizonyos körülmények között jobban lát (had világosítsalak fel, hóban, ködben, esőben ezek rnálad rosszabbul látnak, sokkal) azonban te a részinfókból összerakod, hogy mi az út és mi nem az! Na ezt ezek még igencsk hiányosan teszik. Érdemes a totalcaros videót megnézni, hogy mit csinál a magyar közúton a teszla.
Ja és a hiányos felfestés teszteléshez nem kell a kocsmából hazatekerő józsibácsira rázavarni a teszlát, azt azért lehetne tesztpályán próbálni, majd ha tudja kiengedni.
Igen jelenleg az emberi sofőr nagyobb valószínűséggel üt el, mert pl a forgalomba helyezett járművek 0,00001% rendelkezik robotpilcsivel!
Olyan statisztikai dolgokat mondasz, hasraütés módszerével, amiről egyszerűen még nincs elég adat, mert nincs annyi km ezekben a kocsikban.
Nézd meg eleve, hogy a kiskocsik esetében 10 000 km-re hány baleset, hány halál jut, és mennyi a teszla kategóriájú luxuskocsikra. Ég és föld! De nem azért, mert azokban benne van a KITT, hanem mert pl jobban vigyáznak rá, te is én is. Nem akarom életem végéig egy Porse lámpáját fizetni, ha a kocsimmal összetöröm, és ha csattannak, akkor az átlagban nagyobb tömegével a kis Matízt úgy nyomja bele az aszfatba, hogy a sofőr meg se nyikkan. Ez puszta fizika, impulzus megmaradás, és akkor még az extra biztonsági felszereltségről nem is beszéltünk.