"Ezek szerint amikor elveszti a kontrollt a program, és átadná a kormányt azonnal vészfékez: ezzel balesetveszélyes helyzetbe hozva a benne ülőket, és a mögötte haladókat. Minden más eset csak úgy képzelhető el, hogy kilométerekkel messzebb lát mint egy ember, vagy töredék olyan sebességgel megy."
Mindketto. A rendes automata auto tenyleg jobban lat es minden iranyba, raadasul ha nem lat jol, akkor a latasi viszonyoknak megfelelo sebessegre lassit. Mindketto biztonsagos. Ha pedig nem lat olyan jol, hogy egy adott uttipuson a megadott minimumot teljesitse, akkor nem hajlando arra menni. Tehat ha a kodos havaseso miatt nincs meg az autopalyahoz a minimum, akkor kozli, hogy az neki ma nem megy. Inkabb mint vakon menni ahogy sok ember teszi ilyenkor.
". A jelenlegi önvezető megoldások backup megoldása én volnék? Akkor tulajdonképpen ez nem önvezető autó, hanem egy új fajta tempomat. És ha a marketing nem állítana mást erről, akkor nem is lenne gond. Csak hát kit érdekel egy okos-tempomat :-)"
A felreertesek elkerulese vegett pl. az onvezeto Teslak EULA-jaban ott van, hogy az auto csak sav es sebessegtarto, tovabba savvalto es veszfekezes rasegito funkciokat tartalmaz, de nem onvezeto. A legtobb ember el se olvassa csak OK-ot nyom...
Az egyetlen tenyleg onvezeto auto ami nyilvanos probara kiment, az a Google fele kis krumpliorru auto a tetejen a lidar dommal. De abba hogy egyertelmu legyen nem raktak kormanyt se es a varosi tempo felere limitaltak a vegsebesseget. Jelenleg az a valodi 100% onvezeto auto. Amikor egy szuletese ota vak utas hasznalja egymaga, hogy emberi segitseg nelkul eljusson valahova, akkor latszik mennyit tudna segiteni az embereknek ez a technologia.