Fölös dolog gúnyolódni a kritikusi véleményeket fenntartással kezelőkön.
Egyszerűen sok esetben a kötelező "művészi értékek" elismerése dominál a film nézhetőségével szemben - ami nem baj persze, ez a dolguk. Remek példa a közelmúltból az Arrival (Érkezés) a maga 94 százalékos mutatójával (hogy a Te szóhasználatoddal éljek), miközben a film (szerintem) iszonyat unalmas, holmi moralizáló, rózsaszín felhőbe burkolt, teljesen életszerűtlen befejezéssel - de marhára művészi.
Ahol ez a "művészi" faktor egy nézhető filmmel párosul (például Csillagainkban a hiba), ott általában egyezik a véleményünk.
Ahol a "művészi" faktor nem játszik (mert nincs), általában ott is hasonló a véleményünk (mekkora marhaság volt már például a Passengers - szerintem is).
Szóval, csak óvatosan a jelzőkkel, csak mert engem nem köt semmiféle művészi elhivatottság - mindössze a jó, nézhető, szórakoztató filmeket támogatom.