Nem azt mondom, hogy a szerver nem laggol, mert valóban vannak szar pillanatai és néha tényleg elveszik pár golyó a térben és időben, de én nem tapasztaltam ilyen súlyos problémát amit páran, hogy játszhatatlan lenne. Persze nem igaz, hogy olyan nincs, hogy fejbelövöd és pont akkor veszik el a golyó, de ez része a játéknak és másokkal is ugyan úgy megesik, de ezen sokat nem tudtok változtatni. Viszont a saját hibákat ki lehet javítani és ne vegyétek sértésnek, de szerintem az esetek jelentős részében amikor nem adja be egyszerűen csak nem jól céloztatok.
Sokat segít egyébként a probléma megoldásában, ha az ember valamilyen programmal rögzíti a saját játékát és visszanézi a halálát. Nagyon sok érdekes dolog kiderül egy-egy ilyen replayből. Pl az, hogy amiről te úgy érezted, hogy fejes volt az tulajdonképpen el se találta. Én pl amikor BF-ben anno felvettem a játékot jöttem rá, hogy túl érzékeny egérbeállítással játszom(szinte a maximum volt a helikopterezés miatt), mert a célkeresztnek volt egy erős remegése amikor gyalogosan játszottam. Aztán megtaláltam, hogy külön is lehet állítani a beállításoknál és máris sokat javult a játékom.
Általában a lövök valakit és ő megöl két fejesből történet úgy néz ki, hogy megunom a kempelést amikor két fa mögött várjuk hogy a másik kinézzen és rárusholok. A fegyvernek futás közben akkora szórása van, hogy szerintem a hátam mögé több skuló megy mint előre így nyilván az nyer aki gugolva egyhelyből ad le lövéseket egy akár mozgó célpontra, mint az aki mozogva próbál meg lőni. Ez szerintem nem lag vagy packetloss hanem játékmechanika.