Roppant naív ember lehetsz, ha azt gondolod, hogy ezek a filmek úgy készülnek, hogy xy gondol egyet és ír egy történetet, amiből megírja a forgatókönyvet. Többtucat fős team fejleszti a forgatókönyvet, látványvilágot, zenét, benne az adott terület emberein túl pszichológusok, kommunikációs és marketingszakemberek tömkelege. Nagyon pontosan, tudatosan belövik sok minden mellett az értelmi cenzust is. Olyan elemekkelt rakják tele, amire lehet spinoff marketinget építeni (gyk. legofigurákat, matricás albumokat, csipszet, kólát, ruhát, minden lehetséges sz*rt), hogy a mozijegybevételen túl márkaeladásból is húzhassanak le bőrt. Vagy szerinted véletlen, hogy MINDEN hálivúdi tömegfilm a kereskedelmileg legaktívabb célcsoportot célozza?
Halivúd nem ördög. Halivúd egy üzletember (vagy egyben -asszony, hogy genersemlegesek, eléggé rózsaszínek és szivárványosak legyünk...). A társadalom tulajdonságait használja vagyonszerzésre. Jól csinálja, mert tömegével sz*pják be a gyagyiságait, közhelyeit. Persze ettől függetlenül még lehet jó egy film. A SW7 nekem nem az.