Nem értek veled egyet. Szerintem egy RPG-nek az a lényege, hogy a játék elején egy útszéli, mezitlábas, csöves parasztból a játék végére egy világító aurás, überatom warrior vagy archmage legyél világító gyémánt-ezüst-arany-legendary tárgyakkal. Nulla vagy az elején, de egy adott óra kemény gameplay után a játék azzal jutalmaz, hogy a játék elején még kemény szörnyeket a játék közepén- vége felé már képes vagy akár 1hitelni. Nekem ezt jelenti egy RPG, én ezt a Gothic szériánál vettem észre először.
De félreértés ne essék, ez nem rpg, csak vannak benne rpg elemek amik kimerülnek új mozdulatokkal, stb. Tárgyakat, fegyvereket lehet találni, aminek változnak a kinézeteik és ugye van tárgy hierarchia is. Erre írtam azt, hogy pont annyira lett rpg, amennyire kell.
De ez csak az én véleményem, én ezeket szeretem az rpgkben. De kár ezt most feszegetni mert ez NEM rpg, csak kapott pár beültetett elemet amitől csak jobb lett.