Ha jatszottal az alpha verzioval, akkor annyit mondj meg nekem, hogy a videokban lathato harcok kozbeni folyamatos "ugralas" es "pattogas" mennyire jellemzo/kotelezo a harci jatekmenetre?
Mert az oke, hogy a harc 3D-ben zajlik a javelinek mozgekonysaga es repules kepessege miatt, de kotelezo is folyamatosan a levegoben lenni/ugralni es ugy gyilkolni? Vagy csak szituacio kerdese es lehet ervenyesulni kevesbe "kapkodos/ugralos", inkabb foldrol lovom modon is?
Az oke, hogy egyes szerepkorokhoz mas es mas kepessegek es jellemzok tartoznak, vagyis lesz aki tankkent allja a pofonokat es belefer a statikus jatekmod, lesz akit osszecsomagolnak ha kap ket pofont, stb., de engem az erdekel, hogy mennyire kell buveszkedni es precizios jatekot jatszani harcok kozben?
Mindenkeppen kiprobalom a betat (vagy ha osszeomlik a beta a rush miatt - nincsenek ketsegeim, hogy ossze fog-, akkor az access reszekent majd a premierkor), de az meg soka' lesz es kivancsi vagyok a velemenyedre. :)