○ A Trialos lada nyitas mar fixalva lesz penteken amikor a jatek megjelenik.
○ Ha zavar, hogy mas ember goyrsabb tempot diktal jatszhatsz egyedul. Amugy meg a tokoreszo emberek miatt ez nagyon is hasznos.
○ A Main Story side missionjei Agent questek es kulon vannak jelolve. Az osszes Critical mission a fo storyt tolja elore. Persze ha jatsznal a jatekkal ezt tudnad.
○ Multi kill barhol megoldhato a jatekban ha van dmg-ed es ertelmes builded. Colossusal es Stormalal meg gyerekjatek. Persze megint nem sajat tapasztalatot eltel at hanem halottad vagy lattad valakinel.
○ Downed Javelin quest Free Play alatt vagy Stronghold alatt Hard-on ossze jon konnyen. Free Play-ben event alatt Stronghold alatt meg ugyis valaki a foldet nyomja.
○ Collectible az Collectible egy gyujtheto targy. Ami minden a itemeken es a matikon kivul. Pofon egyszeruen megvan Free Playbol szinten.
A QoL-nak annyi koze van a fenti dolgokhoz, hogy nemelyik partytot hulyebiztossa kell tenni illetve a ladas dolognal ertheto a dolog.
Storm Ult glith demoban is benne volt es mondtak mar a premier start elott, hogy a Day 1 pőatchel lesz javtiva.
Az meg, hogy valaii a ladakat nyitogatta free playben, hogy konnyen legyen meg a masterwork az a sajat faszsaga. Mert GM3-on csak a lada utvonalat kovette mert mindennek egy hit volt.
Szoval ja a tomeny hater duma folyik itt egyesek szajabol mert a BioWare most nem singleplayer gamet csinalt hanem egy multit es ez faj nektek. El kell engedni mert majd jon a dragon age ami szinten single player lesz es akkor nyugi van. Viszont ez a szarra offolas es a total bullshit beirasok mert valaki nem ert egy mehanikat mar vicces es teljesen off tema. Arrol meg nem is beszelek, hogy feljebb lazan rad cafoltam az osszes allitasodnal, hogy mi mennyire mukodik "rosszul". Az egyeduli a trial lada challange ami retardalt viszont ugyan ennyire retardalt az is, hogy a story egyik oda tartozo resze csak a party leadernek lesz kesz. Szinten a startra fixalva lesz.
Engem is sok minden zavar mint az, hogy az allat vilag nem annyira nagy viszont egy multi gameban az optimalizacio miatt kerdeses mennyit tudnak ebbol megoldani.
A salvage borzasztoan lassu es a mass salvage meg ennel is lassabb mert buta konzolos modszert csinaltak hozza.
Consumable craft enyhen kaotikus mivel nincsen filter opcio es omlesztve van minden.
A fegyvereknel a filter opcio konzolos es korulmenyesebb mint amilyennek lennie kene.
A felguro eventek gyakorisaga valamikor nagyon jo, de neha egyszeruen van ures jarat es mivel a mappon nem jelzi oket nagy tavolsagbol igy olyankor zavaro lenne ha egyenlore nem kene informaciokat vadaszni es felfedezni.
Van par ember akinel a procit progeti a jatek nagyon valamiert.
A strongholdban ha masokhoz csatlakozol be neha rossz helyre rak.
A Banner sav neha eltunik a squadban.
A menuk teljesen konzolra vannak kihegyezve, de nemlileg javitottak mar rajta amit szinten csiszolnak meg.
A hang neha elmegy ez egy tipikus frostbite bug amit minden alkalommal bentfelejtenek.
Inty-nek a ket rugo skilljenek van matrix modja amikor levegobol hasznalod es teljesen belassul a skill es sebezheto vagy. Grandmasteren borzasztoan rossz, de penteken szinten javitva lesz.
Amugy en se allitom, hogy tokeletes lenne a game mert content nelkul, sok sok QoL nelkul (jopar funkcio nem igazan pc szinten van), tovabb bovulo story nelkul, mellek tevekenysegek nelkul ami az agyatlan grind melett lehet csinalni a jatek megfog halni. Viszont az alapjai nagyon elvannak talalva. A mozgas,gunplay,skillek,perkek,elementalok reakciot,repules,hangok,latvany,karakterek,story bizonyos resze,a hatalmas lore,combok,idojaras es az aprosagok mint a pokhalo eltomiti a turbinat.
Szerintem ebbol a hosszu iromanybol latszik, hogy nem vagyok vak es latom a hibakat, de attol meg a game elvezetes es eros alpjai vannak. Ha ezeket orvosoljak es foglalkoznak vele akkor egy eleg eros game lesz. Ha nem akkor szezonalis jatek vagy halott game lesz.