Igazából nem értem, hogy mi a gond ezekkel az npckkel mert sokan mondják, hogy laposak. Szerintem meg mindegyiknek külön egyénisége van és a szinkron is fasza, de a mimika, gesztusok, stb nagyon jól el lettek találva. Szerintem élőek ezek a karakterek és ez nem baj.
Már játékokban sincsenek sokkal bonyolultabb beszélgetések meg feladatok. Mert azért az, hogy fázok és kéne 5 fakasbőr hogy ne fázzak, az nem az. Éhes vagyok, de 10 hús megmenti az egész kurva falut a télre, az sem az. Oké, nagy mélységekbe nem lehet menni, de lehet reagálni legalább. Nem tudom, hogy az mennyire kozmetikai elem, de azért sok szerepjátékban is is az van, hogy választhatsz bármit, a végén 2 lehetőséged lesz: 1. elvállalod a küldit, 2. visszajössz később.
Nagyon mély karakterfejlődést és történetszál módosulásokat amúgy sem várnék.
Azt nem tudom, hogy meddig tart a lelkesedés (és ez lesz itt a döntő dolog) mert ezt akkor tudom majd csak ha eljutottam a sztori végére meg elkezdődik az ún. end game. Ha az csak agyatlan grind és 3 küldi ismételgetése egyre nagyobb szopatásokkal takítva, akkor nem lesz nagy siker. Ha tudnak valamit rendszeresen hozzáadni, akkor kitarthat a dolog. Ezt tényleg csak az idő mondja majd meg.
Azért szerintem azt is érdemes látni, hogy ez nem feltétlen az a játék ahol tizen órákat el lehet tölteni. Szerintem egy pár óra lövölde (max) elég és akkor újra kedvvel áll neki az ember a következő sessionnek.