Ezt ezerszer lehet hallani, de ezredszerre sem lesz igaz. Attól még nem igaz valami, hogy sokszor leírják. Akkor lenne igazad, ha ma is jönnének ki KOTOR szerű játékok, de azok mind beleállnának a földbe, mert a kutyát nem érdekelné már, meg mert "az igények változtak", az "emlékek megszépültek" stb stb. Ehhez képest KOTOR-szerű játék utoljára a ... KOTOR volt. Azóta meg se próbáltak hasonló space operát játékra vinni (és nem, a ME nem olyan, egyébként az is óriási siker volt, amíg el nem baszták az Andromedaval).
Ugyanezzel a faszsággal érvelt/érvel az EA már évek óta. Hogy a mai játékosoknak már nem kell SP játékélmény. Ehhez képest a tavalyi év legtöbbet eladott játékai mind-mind SP játékok voltak (sok közülük konzol exkluzív ráadásul!): RDR2, Spiderman, God of War. Az emberek ma is szeretik a jól megírt, jól összerakott SP élményeket. Csak a kiadók nem szeretik, mert azt - ellentétben egy multi shooterrel - nehéz és költséges megcsinálni. Kell hozzá ihlet, mert anélkül jó történet nincs, iparosmunkával nem lehet könyvet írni és egy jó játék története egy jó könyv vagy film történetéhez mérhető. Kell hozzá egy rakás pénz, hogy AAA élmény legyen a játék: motion capture, szinkron stb. Mi kell ezekből egy BR játékhoz pl? Vagy akár egy looter shooterhez? Ráadásul az utóbbiak tele vannak mikrotranzakciókkal és pl. az EA már tavaly is több pénzt keresett mikrotranzakciókon, mint tényleges játékeladásokon. Ezért tolják a képedbe ezeket a játékokat és ezért tömik a fejed azzal, hogy te változtál meg, neked nem kellenek ma már KOTOR-ok,akkor is csak azért tetszett, mert "tizenéves voltál" (én mondjuk huszonéves voltam, akkor nekem miért tetszett?).