Nem értek egyet, az APEX sikerének oka szerintem máshol keresendő. Én anno megpróbálkoztam a PUBG-vel, megvettem és vért izzadva próbáltam megszeretni, de nem ment. Vontatottnak éreztem a játékmenetet, rengeteg volt az üresjárat, a gunplayt nem tudtam megszokni, a netkód meg rettenet volt. Az APEX teljesen más élményt nyújt, pörgősebb, gyorsabbak a körök, pillanat alatt meccsbe kerül az ember (PUBG-ben ugye eleve volt egy egy-két perces semmittevés mielőtt egyáltalán elindult volna a kiugrálás), gyorsabb és dinamikusabb a movement system, a különböző képességekkel rendelkező karakterek teljesen új színt visznek a klasszikus BR játékmenetbe, a kilőtt játékosokat is újra lehet éleszteni satöbbi satöbbi. Ha nem játszol ilyen játékokkal, abszolút érthető, hogy ezekkel nem vagy tisztában, de ég és föld a kettő, én a PUBG-re rá se tudok nézni, az APEX-szel viszont simán eljátszogatok alkalomadtán, annak ellenére, hogy nekem se a BR játékok a fő profilom, sőt, általában kifejezetten hidegen hagynak.
Másik amit meg kell említenem, hogy sokadszorra hangzik el, hogy az Andromeda nem is volt olyan rossz, csak a hatetrain húzta le, hát ez számomra nettó abszurd. Talán ha nem játszottam volna előtte Mass Effect játékkal, akkor el tudtam volna hülyéskedni 10-20 órát (végig valszleg akkor se vittem volna), de a ME trilógia emlékeivel a fejemben az Andromeda kb. a kaktuszevés élvezeti faktorát nyújtotta. És nem, nem az idő szépíti meg az emlékeket, a mai napig újratolom a trilógiát pár évente, az Andromedának is úgy ültem neki, hogy egy hónappal előtte vittem végig sokadszorra a ME3-at. Én örültem volna a legjobban, ha az Andromeda méltó utódnak bizonyul, mert a DA:O mellett a ME trilógia messze a kedvenc RPG szériám a 2005 utáni időszakból, de egyszerűen élvezhetetlen volt. Szóval az Andromedát felhozni mint példát az elvakult hatetrainek klasszikus áldozataként szerintem elég erős.