Nah, egy kis magasabb szintűeket érintő infó a tegnapi patchel kapcsolatban:
Elég sokan észrevételezték, hogy jelentősen csökkent a nem fix MW és Legendaryk száma, erre a főfődev beismerte, hogy bizony elkúrták, majd javították.
Ez még szerintem nem gond, főleg egy PvE játékban, ahol nincs semmi kompetivitás, max megunod, ha nem esik sokáig semmi, és kihal a játék.
Ezzel egyidejűleg jópáran tesztelgették a Support +% Luck skillt, mondván, hogy ha 100% felé mész (tehát 101%-tól már), akkor konkrétan megszűnik működni (azaz olyan, mintha 0% lenne). Én eddig kb. 150%-al toltam, aztán most végre össze tudtam hozni egy 98%-ot (90% alatt csak nem mennék, hogy néz az már ki), és hát nekem is úgy tűnik, hogy sokkal jobb az eredmény. Eddig volt, hogy csak a fix GM-ért kapott MW-t dobta ki, most már azért jó pár extrát is ad. :-) Érdemes a Supply x% Droprate-re is ránézni, már 30% is érezhetően megdobja a dropok számát.
TL;DR: Ne menjetek 100% Luck felé.
Ugyanígy érdemes gyűjteni az x% Harvest Bonus cuccokat, GM2-3-ban bemész harvestelni és ~250-300%-nál 3-4-5 MW Embert ad.
Ja, és mióta rájöttem, hogy ugyanazon component MW és Epic formájából egyszerre is fel lehet rakni, máris nem hiányzik annyira a dupla Herald nerfje, mert visszatértek a jó kis OP sebzések a Stormmal... Cserébe a ~470-es gear levelért. Így már lesz különbség a high level javelin buildek között.