Magyar FB csoportból lopva az elhangzott infók magyarul:
Sziasztok!
Tegnap megígértem, hogy a stream után összefoglalom nektek a szokásos módon a hallottakat/látottakat magyarul. Íme! :)
Fontosabb pontok:
- Körülbelül 2 hetente terveznek fejlesztői élő adásokat, mindig más résztvevőkkel
- A patch március 12-én fog megjelenni, ezzel együtt kapjuk meg a teljes patch tartalom leírását is
- Körülbelül 300 javítást tartalmaz, ezek közül vannak olyan komplex és tartalmas darabok, melyek akkor, mint egy előzőleges teljes patch tartalma
- Ez csak egy JAVÍTÓ frissítés, a tartalmi frissítés még a hónap vége előtt várható, első körben Elyisan Chestek formájában (strongholdok végén lévő kozmetikai tárgyakat tartalmazó ládák), továbbá tartják a meghirdetett 90 napos roadmap ütemtervét is
- A GM2 és GM3 nehézségekért járó jutalmakkal ők sincsenek megelégedve, ezen már biztosan változtatni fognak, de ezek a változások még nem kerülnek be ebbe a javításba. Jelenleg monitorozzák (megfigyelik), hogy a tárgyak milyen gyakran esnek és milyen tulajdonságokkal, ezután fognak lootváltozásokat eszközölni
- Az eventeket bővíteni szeretnék, nagyobb szabású dolgokat szeretnének bevezetni a freeplaybe (most nem a cataclysmről, a raid szerű dologról van szó!), mint például Outlaw Outrage ideje alatt, egy névvel ellátott erősebb teremtmény járja majd Bastiont és miután megöltük, garantáltan jó zsákmány üti majd a markunkat
- Nagyon fontosnak tartják a tulajdonság felületet (stats screen), dolgoznak rajta, de még nem tudják mikor kerül be
- Az élet hibát még orvosolják ebben a javításban
- A begyűjtött xp-vel továbbra is terveik vannak a bővített fejlődési rendszert illetően, de még nem osztották meg velünk, hogy mi az
- Dolgoznak a masterwork szintű támogató képességeken (support items)
- A Ranger közelharci támadása nem lesz Detonátor képesség
- A DLSS támogatás még nem lesz elérhető, de hamarosan implementálják
- Yarrow táncát lehetséges, hogy megkapjuk emoteként
- Észlelték a boltra kapott visszajelzéseket, változtatni fognak rajta, de még ki kell dolgozzák az új lehetőségeket
Patch notes és egyéb részletek:
- A javításban rengeteg crash és disconnect-et okozó hibát javítottak, így nagyban fog nőni a játék stabilitása
- A PS4-et érintő összeomlás során MINDEN esetben vissza lehet azt kapcsolni, a sony információi alapján egyetlen az Anthem miatt meghibásodott konzolt sem jelentettek
- A 4-es egérgomb mostantól nem less a escape gombra bindelve
- Még több hang hibát (hang elnémulást) okozó dolgot javítottak
- 30-as szint felett nem kapunk több fehér(common) és zöld (uncommon) itemet (!!!)
- Mostantól Fort Tarsison belül bárhonnan(!!!), egy gombnyomásra el tudjuk indítani az expedíciót, nem kell elsétálnunk minden alkalommal a javelinhez a piacon keresztül
- Tudnak a kezdő képességek túlzott erősségéről, a 12-ei javításban orvosolják (vagy előbb)
- Falnak ütközéskor vagy épp túlmelegedés utáni földetéréskor sokkal hamarabb tápászkodik már fel a colossus a földről
- A leállásokért és a stabilitásért felelős csapat jelenleg elsősorban a konzolt érintő problémákkal foglalkoznak, de ezzel egyidőben a PC stabilitást is finomítják
- Javították minden jelentett hibát a quickplay funkciónál, köztük azt a gyakori jelenséget, mikor bebugolt expedícióba rakott minket
- Freeplay közben már nem kapunk folyton szerverleállás infót, csak akkor, mikor valóban közeledik a leállás időpontja
- A nyisd meg a cortex menüt XY követéséhez üzenet márnem jelenik meg freeplayben (Legionaire Challengehez írta folyamatosan)
- Implementálják a Quickplay Stronghold, random stronghold funkciót a következő javítással, egyenlőre ezért nem jár majd plusz jutalom, de később fog
- Ha egy titán úgy hal meg, hogy a játékos közben a földön térdel, a lootot mostmár meg fogja kapni
- Orvosolták az újraéledéskor fal, ajtó mögött ragadó játékosokat érintő hibákat
- Javították az ultimate képesség kijelző azon hibáját, mikor már egyből betöltés után azt jelezte, hogy használható a képesség
- A colossus mostantól maga elé tartott pajzzsal át tud rohanni a megsemmisíthető tereptárgyakon, mint például a hordón
- Mostantól a titánokra hatnak a Primer képességet, azaz fel lehet őket építeni, hogy utána a megfelelő képességgel (detonator) ferlobbantjuk azokat
- A mark of ruin mostantól rendesen működik
- Kijavították a Gunslinger’s Mark masterwork itemet
- A Storm Windwall képessége (support) mostantól nem gátolja meg a Rangereket az ultimate képesség használatától (eddig ha azon keresztül aktiválta valaki, nem fogta be a célpontokat) és átdolgozták a képességet, hogy használható legyen nagyobb nehézségi fokozatokon is: mostantól 20 másodpercig lesz aktív (eddig 60 volt), de jóval több sebzést képes felfogni, mielőtt megsemmisül
- A Ranger grenadier komponense mostantól valóban csökkenti a gránátok visszatöltési idejét
- A masterwork fegyverek és képességek sebzése mostantól skálázódik nehézségtől függően (többet sebzünk velük GM2-3-ban)
- Nagyobb nehézségi szinteken növelik a közelharci sebzés és az ultimate képességek sebzését (!!!)
- Majdnem mindenhonnan eltávolították az olyan helyeket, ahol nem tudtunk újraéledni, ehelyett például a strongholdokban kaptunk egy 30 másodperces újraéledés időt (!!!!!) Ez csak a kezdet ezzel kapcsolatban, ezt a megoldást rövidtávú megoldásként látják a fejlesztők, a továbbiakban még többet szeretnének tenni annak érdekében, hogy mikor kiütnek minket többet tudjunk tenni a csapat érdekében.