A következő patch (1.04) jövő héten jön, pontosan nem tudni még, hogy mikor. A teljes patch note előtte pár nappal lesz elérhető, jelenleg 13 oldalt tesz ki.
Elysian chestek
- a strongholdok végén lesznek elérhetők, miután a boss meghalt
- egyedi, csak innen megszerezhető kozmetikai tárgyakat és gyártáshoz szükséges ember-eket tartalmazhat (ebből maximum 30-at)
- duplikált tárgyak nem lesznek
- kulcsot úgy lehet hozzá szerezni, hogy megcsinálunk egy specifikus napi küldetést
- ha egy játékos kinyitja a ládát, az egész party kapni fog belőle lootot, egyszóval ha mind a 4 főnek van kulcsa, 4x-es lootot fogunk kapni
- a kulcsok száma Fort Tarsisban fog látszani, a coin számláló mellett
Forge fejlesztések
- mostantól NINCS TÖLTŐ KÉPERNYŐ a forge betöltésénél
- a Vaultban történő (tárgy) megsemmisítés mostantól majdnem egyből megtörténik
- Fort Tarsisban bárhonnan elérhetjük úgy, mint az expedíció indító képernyőt
- a javelin képernyőn eddig csak a fegyverek és a felszerelés volt kilistázva, mostantól viszont már a komponensek is láthatók lesznek
- ezen lépések a kezdetét jelentik egy nagyobb dolognak
- a tulajdonság összegző panel folyamatban van, igyekeznek a legjobbat kihozni belőle
Loot
- a stronghold bossok továbbra is egy garantált masterwork itemmel szolgálnak haláluk után, viszont mostantól ezen felül kaphatunk masterwork vagy legendary itemeket is (!!!)
- növelték a stronghold és freeplay ládák jó loot esélyét
Legendary küldetések
- bekerülnek a legendary küldetések, amik a fő sztori küldetései, csak jóval nehezebb fokozaton
- bekerüléskor 6 lesz elérhető, minden nap másik
- minden küldetés végén találkozunk majd egy Apex ellenséggel, ami lehet Fury, Ursix, Titan, Luminary
- Minden ellenfél Legendary minőségű lesz
- a küldetések felvételéhez nem kell már beszélgetést folytatni az emberekkel Forst Tarsisban, mindig a térképen bukkannak majd fel.
- az éppen aktív küldetést bármennyiszer végig vihetjük, nincs limit rajta
- a küldetések végén kapunk egy plusz ládát, ami eddig nem volt
- a sztori videók a küldetés elején és végén kikerültek ebben a módban, de a küldetés közben megmaradtak és nem lehet elnyomni őket, egyben tartva ezzel a csapatot
Stronghold, quickplay és freeplay változások
- Ha egy stronghold több, mint 2 perce elkezdődött, akkor már nem dobhat be oda minket a matchmaking (Tehát NINCS TÖBB ONLY MONITOR! )
- Ez csak akkor él, ha új strongholdot indítunk, quick stronghold indítása esetén értelemszerűen nem
- A Dominion kémtől elvették a láthatatlanság képességet így nem okoz több gondot (beragadt questek, eventek)
- Ha egy quickplayből eltelt 15 perc, akkor már nem dobjat be oda minket a matchmaking, ezzel kiküszöbölték a folytonos bugos questbe való csatlakozást
- Freeplayben az események helyszíne most már látszik majd a térképen
- A titánok többé nem tűnnek el véletlenszerűen
Egyéb változások, fejlesztések és javítások
- elérhető a játékban az nvidia DLSS, az SLI-re még egyenlőre várni kell
- teljesítmény növelést és optimizálást a szoksós módon most is kapunk, nyilván ez egy végtelen folyamat
- bekerültek a FOV beállítások (Field of View), ez a beállítás csak PC-n elérhető, konzolon a teljesítmény érdekében nem lesz elérhető
- a FoV beállítás lehetőségei: földi, közelített, pilóta, repülés, úszás
- rengeteg köd falat kivettek a játékból, leginkább strongholdokból
- bekerül több unvierzális komponens, például minden fegyver típushoz egy, de van olyan is, ami a shotgun sebzést erősíti és ha 7 sörét eltalálja az ellenfelet, akkor automatikusan mérget rak rá
- több komponenst erősítettek
- több Masterwork komponenst erősítettek
- Interceptorral most már nem kell folyamatosan nyomkodni a közelharci sebzéshez a gombot, elég egyszerűen bent tartani azt, ultimate esetében ez nem érvényes
- a repülési sebességet 20%-al növelték
- a túlmelegedési időt csökkentettek 20%-al és emellett a lehűtési időt is csökkentették
- javították azt a hibát, mikor valaki elkezd feléleszteni, de nem fejezi be és emiatt az újraéledési idő újra kezdődik
- javították a hibát, mikor egyszer csak nem tudtál senkit feléleszteni és nem tudtál semmivel interakcióba lépni
- javították az Armor hibát, de arra kértek, hogy ha még is előfordulna, akkor írjunk róla részletes bugjelentést
- javították a hibát, amikor a térképről eltűntek a strongholdok/küldetések/contractok
- növelték a Masterwork ember esélyét gyűjtögetés közben
- javították a „Pilot dara error” hibát
- az erősítőket (consumables) mostantól név és ritkaság alapján osztályozhatjuk
- mikor a vízbe repülünk, a váltás gördülékenyebb lett
Amikre számíthatunk a közeljövőben:
- megoldás arra, mikor olyan javelinhez kapunk Legedary/Masterwork komponenseket, amit éppen nem használunk
- Skálázási gondok megoldása
- Új ellenfelek és a sztori folytatása
- Jobb komunikációs lehetőségek (text chat, ping, markerek)