"dik. Az autó alkatrészeket iszonyat terhelés éri egy szobapécéhez képest, és bizony el is romlanak. A szoba pc is."
Mar bocs de ez rendkivul naiv amator hozzaallas. Tobb evtizeddel ezelott kidolgoztak kritikus hibaturo rendszerek elmeletet es gyakorlatat.
A repulogepek robotpilotajanak, uzembiztos mukodeset 30-40 evvel ezelott megoldottak.
A repulogepekben ket egymastol hardveresen es szoftveresen 100%-ban kulonbozo szamitogep parhuzamossan vegzi a gep iranyitasat, es egymas ellenorzeset..
Kulonbozo proceszorokon, mas mukodesu elvu operacios rendszerek futnak, es ezeket eltero programozasi nyelveken fejlesztik.
Meg arra is vigyaznak, hogy soha egy masodpercig sem dolgozhatott a ket operacios rendszer programozasan ugyan az az ember, nehogy egy programozo a ket operacios rendszerbe ugyanazt a programozasi hibat kovesse el.
Biztos lehetsz benne, hogy az autok szamitogepet minimum ilyen szigoru feltetelek kozott fogjak megtervezni.
" Nem ijeszti meg ,csak szétkenődik a szenzorán és rosszul látja az utat."
Ez meg mar tenyleg az ovodas szintu naivitas. Egy robotjamuben tobb tucatnyi erzekelo van. 8-10 kamera figyeli az utat, lezerradarok es hagyomanyos foldi radarok pasztaznak minden iranyban.Es meg egy rakas ultra,infra tartomanyban mero erzeklo van, amik tomeget, suruseget, tavolsagot, mernek, es atlatnak a tomor targyakon.
Ezenkivul minden erzekelo minimum duplazva van, de inkabb haromszorozva van. Es kivetel nelkul mindegyik vizallo, utes allo, es elektronikusan vedett. Barmelyik hiba nelkul tulel,egy becsapodo faagat, jegesot.
Teljesen kizarhato, hogy a tobb tucatnyi erzekelo egyszerre meghibasodjon.