Őöööö, amiben te gondolkodsz hogy egyszercsak jön egy a szituk 100%-ban autonom működésre képes kocsi és akkor eljön a Kánaán, és mindenki ilyet használ és kötelező lesz és senki nem hal meg az utakon, na ez pont nem így lesz.
Például, ha már felhoztad:
Parkolás? Ez gond? Gyakorlat teszi a mestert, de ha gyökér vagy, akkor már vagy 5 éve tudsz parkoló asszisztenst rendelni a nem is túl drága kocsidba:Ford Focus 2012
Az önvezérlő kocsiknak az amcsi közlekedési hatóság (asszem) 5 kategóriáját különbözteti meg és az 5. az, amit te annak tartasz, miközben már ma is úgy 3-4 szinten vagyunk. És megváltoztatott akármit is, pl megjelenik ez a közlekedési statisztikában? Gondolom nem annyira, mert pl. kényelmesebbé de ezzel együtt felelőtlenebbé is tette a sofőrt a sok asszisztens.
Majd valamikor elérünk az 5. szintre lehet, hogy 2, vagy 5, vagy 20 vagy 40 év múlva, ma még nem tudjuk hogy mekkorák lesznek a valódi nehézségek, mert még nem vagyunkott. De nem egyszerre fogja az autózást megváltoztatni és nem egy ilyen hipszter irányba, mint ahogy te képzeled. Ny Európába már mondjuk bevezetik, de át akarsz menni Montenegróba, ahol tök mások a szabályok és a kocsid a szar viszonyok miatt 2 percenként szirénázik, hogy vedd már vissza a vezetést. Kápes leszel rá? Legalább olyan szinten, mint most, csak mert a gyakorlatod szépen zéróra kopik!? Nagyobb valózínűséggel fogsz balesetet szenvedni, mint a helyihülyék, azt lefogadom! ;)