"Legyen alacsony észlelhetőségű (rontja az aerodinamikai képességeket)"
Aha, persze... Az megvan, hogy az F-15/16 tartós AoA limitje kb.26 fok táján van, ennek meg 70 fok, amit szoftveresen korlátoztak le 55-re? Az megvan, hogy F-16C szintű repteljesítménye van airshow konfigban, ami azt jelenti, hogy azonos fegyverzettel hülyére pofozza az F-16C-t? F-22-őt láttad már?
Röhögök..
"Legyen egy hajtóműves, de tudjon tartósan hangsebesség felett menni utánégető nélkül és alkalmas legyen VTOL képességek beépítésére. Nagy méretű bumfordi hajtómű, ami törzs aerodinamikájának nem tesz jót."
A szupercirkélés LM terminológia szerint nem volt elvárás. (LM M1.5 felettire találta ki a vicces európai gyártók terjesztették ki M1.0 felettire...) Egyéblánt nagy magasságban 50% keróval M1.2-őt tud. Off design, szimplán ennyit tesz, ha kurvaerős hajtóműved van és nincs külső függesztmény miatt brutális hullámellenállás...
"Sárkány legyen VTOL képesség beépítésére alkalmas. Kis méretű szárnyak, csökött bumfordi sárkány, aero és harci képességei eléggé korlátoltak."
A VTOL képesség tényleg megnyomorította a C és A változtatot is, de baszod megnéznéd legalább az első félig nem korlátozott demót és egyéb képességeit ekkora faszaságok idehányása előtt? Konkrétan az F-16C-t minden paraméterben hozza vagy felülmúlja az F-35A. A csökött és bumfordi szavak használata tisztán mutatja, hogy lövésed nincs az aerodinamikáról és a fizikáról sem nagyon...
"Legyen a gép egy komplett taktikai vezérlő központ. Nagy számításigény, a választott elektronika képességei miatt viszont alacsony szintű programozást igényel. A redundancia már nem fért bele a számítási keretbe. (ez utóbbi az igazán durva) "