Hat egy valodi nagyberus 'ferfi' maga vezeti a liftet is, raadasul nem gombbal, hanem a gyorsito es a fekkart kezzel kezelve. Sot mivel az is tartalmaz automatikat, ezert az igazi amikor valaki sajat erobol huzza fel a liftszekrenyt.
A gyakorlat ezzel szemben az, hogy ha jol van megcsinalva, akkor keves a baleset. A modern lift feltalaloja majdnem meghalt az atadas elott amikor veletlenul egy iv miatt osszeheggesztodott a szabalyzokar erintkezoje. Ha nincs egy technikus a gephazban, akkor teljes erovel vagodnak bele plafonba, majd zuhannak le. Viszont tuleltek es sikerult tokeletesiteni a rendszert. Az automata metro egyebkent kb. egy vizszintes lift. (csak itthon kisporoltak a kulso ajokat a peronokrol es infrakapu van helyette, ami nekem tetszik, mert igy latni a szerelvenyeket)
Na nagyjabol ilyen minden automata rendszer elobb utobb felhozhato a liftekhez merheto uzembiztos szintre. A feladat bonyolultsaga hatarozza meg, hogy mekkora munka es ettol fugg mennyi ido kell hozza. A lifteket is majd 100 evig fejlesztettek, de attol meg hasznaltak is kozben.