Kína: Electricity generation in 2016 increased 5%, to 5.99 PWh.
fossil fuels 4289 TWh,
hydro 1181TWh,
wind 241 TWh
nuclear 213 TWh,
solar 66 TWh,
A világátlag/trend szerintem egyértelmű a megújulók részarányának növekedése.
Az egy probléma hogy mind a nukleáris mind a megújuló mellé a szabályozható fosszilis erőmű passzol igazán, ezek meg visszaszorulóban vannak, de jól láthatóan itt maradnak még velünk jóideig.
"Az áttörés lebegés dumával mást traktáljál kérlek leírtam, hogy mit látok."
Önkényesen kijelöltél egy 13 éves periódust. Itt is van fejlődés egyébként nem jutottunk volna oda hogy elektromos autóban gondolkozik minden gyártó.(Electric vehicle battery cost dropped 80% in 6 years down to $227/kWh)
Más időtávon viszont ha ezt hasonlítod össze a telefonod hátuljában alapulóval akkor azt mondod hogy volt áttörés.
Eddig már többször volt ugrás az akkumulátor technológiában így benne van a pakliban hogy ez újra bekövetkezhet, de azért áttörés a neve mert erre semmi garancia nincs.
Láthatóan a piaci szereplők inkább a li inkrementális fejlődésével számolnak, ami egy jóval valószínűbb forgatókönyv. Az hogy beáll a fejlődés a jelenlegi szinten az az egyik legvalószínűtlenebb forgatókönyv.
“Industry standard is that electric vehicles need to go at least 200 miles (321km) on a single charge. We can make the battery half the size and half the weight, and it will travel the same distance, or we can make it the same size and same weight, and it now will go 400 (643km) on a single charge,” Hu said.