Én most +%health és -%grenadetime-ra gyúrtam rá, a Void Titan a DLC-s sublclassával eléggé durván OP a Titanok sticky 2x robbanós gránátja, a Holdas Vexek hordáit írtja ki egy gránát, hogy aztán minden kill után újratöltse magát egy kicsit... Aztán ha mégsem sikerült újratöltenie az eldobás után azonnal, akkor ott a melee, ami szintén zenész.
Szóval szerintem döntsd el, hogy mit használsz (gránát, melee, super) leginkább, és az ahhoz tartozó skillt húzd. A másik háromból meg Mobility inkább PvP-re fontos, mint PvE-re (szerintem), HP mindenhol jó, és bár a HP gyógyulási sebesség (ha jól értem?) is univerzális, de én inkább a +HP-ban szoktam bízni a játékokban, mint a lesebződés utáni gyógyulásban.
Illetve annyi extra fűszer van benne, hogy más elementalnál más fegyverhez tartozó modokat tudsz berakni, pl. Hand Cannon az Void, Solar az SMG, MG meg Arc cuccba tudod berakni. Riskrunnert én is imádom, főleg, mióta kihúztam rajta a Catalystet is.
A Holdon lévő szettnek meg pl. van egy extra slotja, és bizony a sztoriban sem tudsz addig tovább menni, amíg nem szeded össze a szetet (szerencsére ez elég gyorsan meg van a játék bőkezűségének hála).
Daermon: A Hammerhead az nem Legendary? Főleg, ha Rampage-ről beszélsz, Exoticokon nem szokott ennyire átlag skill esni. :(
Melyik küldi a Deathbringeré? A Peacebringer skinjébe beleszerettem. :-D