Kulon set pvp es kulon set pve es azon belul is lehetnek offset darabok helyzetfuggoen mint pl amikor Gladd Whisper carryt csinalt a hunterjevel, amikor eljutott a vegso boss room-ba akkor becserelte az addig hasznalt exotic chestjet az exotic fejes Foetracer-re es sniperrel szedte a mobokat mert a fejes megmutatta neki merre vannak. Amugy meg egyertelmu hogy pvp-be ammo scavenger kell pve-be meg ammo reserve/finder de nem problema mert 9 tarhelyed van minden slotra tehat van hol tarolni es ebben a jatekban combat kozepen is lehet cserelgetni a cuccokat.
Statok megint mas kell pvp es mas pve-re, ugye pvp-be letfontossagu a kozel maxos recovery, Frostbolt igen durvan tolja arc hunteren 80+ recovery-vel, minden sloton azt nezi eloszor, ha nincs instant be is tori a cuccost. Tehat amig pvp-be kell recovery resilience es intelect, addig pve-be az elso ketto nem olyan fontos marad tobb hely discipline es strenghtre.
Mas kerdes hogy mennyi ido amig a random joisten odadja azt a gear piece-t amin ezek a statok ugy vannak ahogy neked kellene. Erzesem szerint ez nem hianyzott a jatekba nekem semmi bajom nem volt az armor 1.0-val dehat nem engem kerdeztek meg a bungie developerek, most statokat is kell vadaszni meg a modokat is szetszedtek hogy szarabb legyen, mert ugye eddig volt olyan hogy special ammo, most meg van olyan hogy kulon minden fegyvertipusra ammo ami szerintem roszabb mert elozo verzioban akarmilyen special ammot hasznalo fegyverre jo volt a perk mostmeg csak azt a bizonyos fegyot fogja tamogatni semmi mast.
Gambit prime armor az csak gambitre ervenyes, a szetje nem mukodik semmilyen mas jatekmodban ami nagy kar igy erosen lecsokkent az erteke a szememben pedig eleg kiraly kinezete van.
Bottom tree striker-nel van egy fejes az Eternal warrior, amikor feltolt a supered atcsereled az addig hasznal fejest Eternal warrior-ra ami minden killnel ad overshieldet es hadd szoljon. :)