Röviden a HW részét gyak előállítási ár alatt adja és a szolgáltatásokkal akarja behozni az árát. Igen ez működhet.
Feltéve, ha elad ellég autót, és megfelellő szolgáltatási rendszert tud kiépíteni. Az elég nem azt jelenti, hogy mindet, hanem hogy az a mind annyi is legyen, ami olyan piacot hoz létre, ahol a szolgáltatás már jó hasznot hoz. Nagyságrendileg itt valszeg milliókról beszélünk.
Vannak azért kérdéseim az egésszel továbbra is. Egyre több gyártó próbálkozik az önvezérlésel. Ha egy nagyobb gyártó világszintű márkakereskedő/szervizhálózattal támogatva "ingyen" adja egy hasonló kategóriájú kocsi önvezérlő képességét, akkor a terveknek lőttek. Zene streaming? Háááát nem gondolnám a legfontosabb képességnek, ami segít, hogy melyik kocsi mellett döntsek. De azt mondták, hogy a fiatalokat manapság ez nagyon érdekli. Mondjuk bárhány fiatallal beszéltem mostanában és kocsit vett, nem ez volt a legfontosabb szempont, pláne, hogy nekik marhára nincs ennyi pénzük!
Car sharing. OK van egy kocsim, ami pénzt tud hozni. De szintén ua. heyzet, Ha pénzt akarok hozni a kocsimmal, mert kicsit rá is vagyok szorulva, akkor valszeg nem tudok Teslát venni. Ha tudok, akkor max az űberprotohipszterek fognak ezzel szórakozni, hogy a havi 10 000 $-os fizuja mellé keressen egy kis aprót is, hogy megmentse a fókabébiket.
Töltőhálózat elég érdekes. Egy csak a Teslahoz kapcsolódó ilyen hálózat annyi mindenkinek szúrja a szemét, annyi mindenki érdekét, üzletét sérti, hogy valszeg Amcsin kívül nem igazán tudja megcsinálni. Ha nincs világméretű töltőhálózat, akkor más piacokon a többi gyártó tör előre. Ha csak Amerika marad, akkor gyak kapunk egy ájfont autóban. És jogos, mert az Apple momentán még mindíg gennyesre keresi magát a vackaival. ;)