Hat, az egesz mufajt Julian teremtette a 80-as evekben, chaos es rebelstartolk kezdve a laser squadon at az elso xcomokig minden az o projektje, igy nagyon elterni nem fog a bevalt dolgoktol. :) Nekem speciel ez mondjuk elony, mert imadom a stilust.
A harc az az xcom rebootjara nagyon hajaz, ketsegtelen, de hat bevalt recepten ne valtozassunk ugyebar.
Viszont ha figyelted a kerdeseket es a valaszokat - ami miatt bosszus is vagyok, mert szeretnem mar videon is latni a dolgokat, nem csak igeretkent, de szerencsere mindjart indul elvileg az EA -, akkor az viszont mar boven lesz olyan dolog a jatekban, amely a regi xcomban volt, a rebootban nem (vagy csak csokkentve). Peldaul nekem marhara hianyzik a bazismenedzseles es teljesen szabadkezet nyujto epites, ami az elso reszben volt, a tobbibol kimaradt. Vagy a bazis vedelem, nem csak egyszer scriptelve, hanem folyamatos veszelyforraskent, mint regen. Illetve nagyon orulok, hogy nem az xcom reboot fele "pod" jellegu ufo spawn rendszert hasznalja, hanem az elso lepestol kezdve a hatterben dolgoznak es mozognak az ellenfelek, es bizony akar rajtunk is uthetnek.
Hozzateszem, hogy a WotC kieggel felturbozott XCOM2-nel nem tudom, hogy lehet e jobbat csinalni, mert az egyszeruen zsenialis, de szamomra az is eleg, ha kapok egy jo jatekot amivel elleszek megint eveket.