"...400 milliárd órát töltenek vezetéssel, ez az idő jórészt felszabadulna. Amennyiben csak óránként 10 euróval számolunk, akkor évente 4000 milliárd eurót lehetne megtakarítani."
Ebben a részben több hibát is felfedezni vélek:
1. Ez nem megtakarítás, megtakarítás az lenne, ha vezetés közben most óránként fizetnék 10 eurót valahova, a jövőben pedig ezt nem kellene. Ez az "összeg" legfeljebb meg kereshető lehet, amennyiben pénzt tudunk keresni az utazás alatt.
2. Az első pontban már utaltam rá: Utazás a közben(utas autóban, vonaton, buszon, stb) az emberek jelentős része beszélget az utastársával, vagy olvas, vagy zenét hallgat, vagy alszik, stb. és csak egy kisebb része az aki úgymond dolgozik is. Tehát annak a 4000 milliárd eurónak csak a töredéke lenne megkereshető. De fontos kérdés, hogy az optimalizált közlekedésnek köszönhetően lerövidülő utazási időben mennyire lehet neki állni(és milyen hatékonyan) dolgozni?