Pedig nem, igaz nem játszottam vele, mert nem bírná a gépem, de pár óra streamet megnéztem és tényleg ilyen ahogy leírja, nyilván kicsit túloz, de jól átjön az írásból milyen érzés. Valamiért azt hiszik a fejlesztők, hogy a játékos akkor szórakozik ha egy pillanatra sem hagyják békén és akkor odaterem mindenfajta ellenség. Pedig egy játék ha jó akkor felváltva vannak az izgalmas akciódús részek és ami felvezeti, de az izgalomhoz elvezető út sem feltétlen lapos. Lenne ekkora térképen meg tájon mit nézelődni, csak vezetni, élvezni a játék atmoszféráját, de pont ezt a részét rontják el a folyamatos harcra kényszerítéssel. Így az akció is ellaposodik és sokszor már idegesítő hogy megint harcolni kell...
Ugyan az mint mikor egy beszélgetésben félnek a csendtől és inkább össze vissza egymás szavába vágva hadarnak és már élvezhetetlen a műsor. Persze random eventek, néha kereszteződik az utad pár ellenséggel az kell, de közel sem olyan sűrűségben mint itt sikerült. Meg ez a folytonos respawnal is azt érik el, hogy értelmetlennek tűnik a játékod. Pl volt a streamben 2 ház, egyiket kipucolta, átment másikhoz, aztán vette észre valami quest itemet nem talált meg az első házban, visszament, de addigra már az ellenség újra spawnolt, a helikotper meg amivel oda ment eltűnt. Azért elég idegesítő és illúzióromboló. Persze tűnjön el a helikopter, mondjuk úgy 1 óra után, vagy ha már nagyon eltávolodott a player, meg spawnoljon újra az enemy, 2-3 óra után vagy költözzönek be mások a házba, de hogy 10-15 perc leforgása alatt ez megtörténik az béna nagyon.