Sajnos azt kell hogy mondjam, hogy nem minden játékban. De az nem igaz hogy azért mert másik játékban van ezért itt is már legitim. Én azt gondolom, hogy 2018 ban már minden eszköz a fejlesztő kezében van ahhoz, hogy ne láthatatlan fallal kelljen megakadályozni, hogy a játékos olyan irányba menjen, amilyenben nem szeretnék. Azt még rémesen gagyinak tartom bármilyen játékban hogyha egy fizikai tárgy ott van előttem azzal nem tudsz kapcsolatba lépni. Akkor ne legyen ott. Vagy ha már ott van akkor legalább hogyha rácsapok a fejszével pattanjon le róla a fejsze. Ezt nem olyan nagy művészetem leprogramozni. 13 éves unokaöcsém pár nap gondolkodás után megcsinálná.
Nem a hangulatról, meg a harcrendszerrol beszéltem. De egy játékban nemcsak a level design szàmít, hanem a játék mechanika is. így lesz komplex egész. Részleteiben nem lehet valamit értékelni, nincs értelme.